Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-maj wyniosły 420 mln zł i były o 1,4 proc. wyższe rdr, a narastająco od początku roku wzrosły o 9,7 proc. rdr do 1.098 mln zł.

Emperia podała, że w maju 2018 roku sprzedaż towarów LFL (porównywalna) w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 0,9 proc. rok do roku. Sprzedaż LFL za okres kwiecień-maj spadła o około 5,5 proc. rdr, a za okres styczeń – maj wzrosła o około 2,4 proc. rdr.

W maju 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka, 4 markety Stokrotka oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,9 tys. m. kw.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec maja wyniosła 447, a łączna powierzchnia handlowa 189,4 tys. m kw.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl