Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Stokrotka będzie aktywna w procesach konsolidacji

- Miniony rok był okresem utrzymującej się na rynku deflacji cen artykułów spożywczych oraz silnej konkurencji cenowej. Mimo tych niekorzystnych uwarunkowań makroekonomicznych, sieć Stokrotka konsekwentnie umacniała swoją przewagę konkurencyjną, a także realizowała ambitny plan rozwojowy. Na koniec ubiegłego roku Stokrotka miała już 327 sklepów, z czego 80 sieć otworzyła od początku 2015 roku - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotki.

Stokrotka będzie aktywna w procesach konsolidacji
Fot. Stokrotka
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 04-02-2016, 09:59

- W mojej opinii bieżący rok będzie odznaczał się, zgodnie z tym co prognozuje większość ekonomistów, wzrostem cen artykułów spożywczych i wzrostami sprzedaży detalicznej. Poziom konkurencji będzie podobny, jak w roku ubiegłym. Pewna jest również postępująca konsolidacja rynku, na którym to polu dużą aktywność podobnie jak w roku ubiegłym, przejawiać będzie sieć Stokrotka - mówi Dariusz Kalinowski.

Cały tekst czytaj na stronie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Dariusz Kalinowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!