Obok Stokrotki swoje salony w centrum handlowym otworzą m.in.: Rossmann, RTV EURO AGD, Cosmedica, Diverse, Medicine Everyday Therapy, Quiosque. 

Stokrotka jest spółką z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Sklepy tej sieci mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów. Obecnie w całym kraju sieć posiada już ponad 300 sklepów.

- Operator spożywczy to istotna baza tenant-mix Galerii Grodovej, która będzie spełniała zarówno funkcję convenience, wygodnych codziennych zakupów, jak również destynacji zakupów weekendowych oraz miejsca spędzania wolnego czasu.– mówi Dorota Beltrani asset & leasing director w Grupie Napollo.

- Obok oferty spożywczej i elektroniki, Galeria zapewni klientom szeroką gamę produktów w kategorii zdrowie i uroda, moda rodzinna i młodzieżowa, usługi oraz gastronomia– dodaje Dorota Beltrani.

Budowa Galerii rozpoczęła się we wrześniu tego roku. Otwarcie planowane jest na koniec 2016 r. Całkowita powierzchnia to 9000 mkw., powierzchnia najmu wynosi 5 100 mkw. na dwóch poziomach centrum handlowego.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl