Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Stokrotka planuje w 2016 roku otwarcie przynajmniej 100 sklepów

Stokrotka planuje otwarcie w 2016 r. 20 supermarketów, 30 marketów i 50 sklepów franczyzowych. W 2015 roku Stokrotka otworzyła łącznie 80 sklepów we wszystkich formatach, co jak podkreśla prezes zarządu Dariusz Kalinowski, jest jej rekordowym wynikiem.

Stokrotka planuje w 2016 roku otwarcie przynajmniej 100 sklepów
Stokrotka planuje w 2016 roku otwarcie przynajmniej 100 sklepów

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-03-2016, 14:40

Jak wynika z danych Emperia Holding, w 2015 roku 241 supermarketów Stokrotki wygenerowało przychód ze sprzedaży w wysokości 511,8 mln zł, 56 marketów Stokrotki osiągnęło przychód ze sprzedaży w wysokości 52,5 mln zł, a 30 sklepów franczyzowych Stokrotki - 13,1 mln zł. Te ostatnie rozwijają się od 2013 roku, w którym to powstał pierwszy sklep franczyzowy. W 2016 roku Stokrotka planuje zintensyfikować rozwój w tym formacie i otworzyć 80 placówek franczyzowych.

Jak informuje prezes zarządu Dariusz Kalinowski, liczba otwieranych supermarketów jest determinowana przez podaż. Otwieranie placówek tego formatu będzie się odbywało m.in. przez przejmowanie innych sklepów. Podaż marketów jest wielokrotnie większa niż supermarketów. W perspektywie kilku lat możliwe jest przekroczenie 50 otwarć rocznie, ale teraz celem Stokrotki jest 30 otwarć rocznie.

W 2015 roku Stokrotka otworzyła łącznie 80 sklepów we wszystkich formatach, co jak podkreśla Dariusz Kalinowski, jest jej rekordowym wynikiem. W 2016 roku sieć spodziewa się nie mniej niż 100 nowych lokalizacji. W I kwartale br. otwarto 12 nowych sklepów.

W ramach dalszego rozwoju Stokrotka w 2016 roku obniżyła w sklepach ceny mięsa, realizuje nowe programy lojalnościowe dla klientów oraz zwiększa aktywność marketingową.

- W 2015 roku zakończył się program lojalnościowy, z którego jesteśmy zadowoleni. W 2016 roku przewidujemy kilka nowych marketingowych niespodzianek dla klientów - mówi Dariusz Kalinowski.

Dodaje, że Stokrotka zastosowała zaawansowany system dobierania cen do danego sklepu w zależności od wielu czynników zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki temu była w stanie obniżyć ceny mięsa w sklepach o 2-3 proc. w zależności od punktu. Mięso i wędliny stanowią ok. 10 proc. asortymentu sieci Stokrotka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    sklepy Stokrotka RSS ALERT    /    otwarcia sklepów Stokrotka RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • tak 2016-03-02 16:30:02
    no gratulacje zarządowi emperii - minus 16% na wartości akcji po super komunikacie o zaległościach (potencjalnych) podatkowych głowy powinny polecieć
  • haman 2016-03-02 17:26:29
    1/5 wartości firmy poszło do śmieci - ku.wa, finansowego z tamtych czasów a obecnie prezesa do urzędu pracy wysłać natychmiast
  • kros 2016-03-02 22:01:47
    Zapraszamy do Głogowa Stokrotke
  • analityk G 2016-03-03 10:12:00
    Panowie Kawa i Kalinowski powinni chyba podać się do dymisji. Chyba na pewno.
  • kortoro 2016-03-04 18:43:40
    No i dobrze słyszeć, że się rozwijają, bo to jedna z polskich sieci. Chociaż jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,7660 mogliby więcej płacić pracownikom.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!