Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Stokrotka: Podczas pandemii rozwinęliśmy nowoczesne kanały sprzedaży

Rozmawiamy z sieciami handlowymi o wyzwaniach w czasie 12 miesięcy pandemii. Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl. że chociaż trudnością była ciągle zmieniająca się sytuacja, to sieć w tym czasie przyśpieszyła uruchomienie sprzedaży internetowej.

Stokrotka: Podczas pandemii rozwinęliśmy nowoczesne kanały sprzedaży
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 10-03-2021, 13:10

- Największym wyzwaniem podczas pandemii była dla nas ciągle zmieniająca się sytuacja, prognozy, które traciły aktualność w chwilę po ich ogłoszeniu, nietrwałość i niestabilność sytuacji na rynku. Musieliśmy sobie z tym poradzić, żeby z jednej strony utrzymać ciągłość dostaw do naszych sklepów, a z drugiej zapewnić bezpieczeństwo pracowników i klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu.

- Powołaliśmy w Stokrotce „sztab koronawirusowy” i bez względu na porę dnia i dzień tygodnia, reagowaliśmy na dynamicznie zmieniającą się sytuację. To właśnie podczas spotkań tego sztabu zapadały decyzje o przyśpieszeniu uruchomienia sprzedaży internetowej. Zaczęliśmy już w kwietniu z usługą odbioru zakupów w wybranych sklepach i rozwinęliśmy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży. Wiedzieliśmy, że jest on wygodny i bezpieczny dla klientów - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Szybko okazało się, że model click&collect nie jest wystarczający. Dlatego kolejne miesiące poświęciliśmy na rozwój naszej internetowej platformy i jej dostosowanie do sytuacji, gdzie kurierzy z zakupami z naszych Stokrotek mogli się pojawić przez drzwiami domów naszych e-klientów - opowiada.

- Drugim obszarem, będącym efektem prac „sztabu koronawirusowego” było przyśpieszenie terminu instalacji kas samoobsługowych. Pierwsze uruchomiliśmy już w czerwcu ubiegłego roku. Obecnie mamy je w blisko 90-ciu naszych sklepach - mówi.

- Nauczyliśmy się żyć z pandemią, dzięki czemu nie zahamowała ona naszego rozwoju. W ubiegłym roku udało się nam otworzyć blisko 100 placówek. W tym roku nasze plany przewidują uruchomienie kolejnych, ponad 120 nowych sklepów. Będziemy udoskonalali naszą platformę internetową i sukcesywne zwiększali liczbę miast, w których będzie działała Stokrotka Online. Planujemy także start nowej, lojalnościowej aplikacji mobilnej, która pozwoli nam rozbudować i zwiększyć poziom relacji z klientami - podsumowuje Mirosław Wawryszczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mirosław Wawryszczuk RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT    /    rok pandemii RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.230.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!