Przychody ze sprzedaży towarów w całym drugim kwartale wyniosły 645 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 4,4 proc.
 
Przychody ze sprzedaży towarów w całym pierwszym półroczu wyniosły 1.323 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 9,9 proc.
 
W czerwcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 1,6 proc. w porównaniu do czerwca 2017 roku.
 
W całym drugim kwartale sprzedaż LFL spadła rdr o około 3,2 proc., a w całym pierwszym półroczu wzrosła o około 2,3 proc.
 
Emperia poinformowała, że w czerwcu otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety Stokrotka oraz 2 markety Stokrotka Express. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,9 tys. m kw.
 
Jak podano, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca wyniosła 450, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 189,8 tys. m kw.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl