– Rozwój zakupów internetowych sprawił, że rośnie zapotrzebowanie na odbieranie przesyłek szybko, blisko domu, przy okazji załatwiania codziennych spraw, jakimi są zakupy. Zadowolenie klientów z dostępności takiej usługi w sklepach Stokrotka sprawiło, że zdecydowaliśmy się na jej rozszerzenie i dołączenie nowego operatora, firmy GLS. Nadawać i odbierać paczki korzystając z usługi kurierskiej GLS można już we wszystkich sklepach Stokrotka Express – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Działania wdrożeniowo-operacyjne koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie. Spółka przekroczyła liczbę 47 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 17,5 tys. punktów w całej Polsce.

– Wprowadzenie kolejnej usługi kurierskiej do sieci naszego partnera potwierdza, że rynek KEP nieustannie się rozwija, a potrzeby klientów rosną. Konsumenci cenią możliwość wyboru zarówno przewoźnika, jak i nadania lub odbioru przesyłki w ulubionym sklepie – dodaje. Paulina Żmijowska, kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl