• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Stokrotka: Produkty premium są jak wisienka na torcie

Systematycznie powiększamy segment produktów premium w naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.
  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2021, 14:44
Stokrotka: Produkty premium są jak wisienka na torcie
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor handlowy Stokrotki
  • Klienci Stokrotek coraz chętniej sięgają po produkty premium.
  • Produkty te dają argument dużej grupie klientów do robienia zakupów w Stokrotkach.
  • Sieć wprowadziła ostatnio do sprzedaży świeże ryby, hiszpańskie specjały wędliniarskie i produkty prozdrowotne.

Jak w czasie pandemii klienci podchodzą do produktów premium? Czy kupują ich mniej, czy wręcz przeciwnie?

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu mówi w rozmowie z serwisem portaspozywczy.pl, że klienci coraz chętniej sięgają po tego typu produkty.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Mówiąc obrazowo, zauważamy, że produkty premium coraz śmielej „rozpychają się” na naszych półkach. Trudno jednak jednoznacznie odpowiedzieć, dlaczego tak się dzieje. Myślę, że to efekt naszej rosnącej świadomości żywieniowej, chęć poszukiwania nowych doznań smakowych, a być może ostatnimi czasy chęć zapewnienia sobie odrobiny przyjemności, jako element odreagowania na trudną sytuację związaną z trwającą epidemią - tłumaczy.

- Podkreśliłbym jeszcze kilka czynników, które mają wpływ na rosnące zainteresowanie produktami premium, a więc troska o zdrowie najbliższych, żeby dostarczać im jak najlepsze produkty, ekologiczne pochodzenie wyrobu, a co się z tym wiąże, dbałość o środowisko naturalne - dodaje.

Podkreśla, że bardzo ważny jest przemyślany dobór produktów premium do odpowiedniej lokalizacji naszej placówki. - Chodzi o to, aby produkty te nie stanowiły tylko ozdoby w danej kategorii produktów, ale miały realny wpływ na poziom sprzedaży - wyjaśnia.

- Systematycznie powiększamy segment produktów premium w naszej sieci. Chociażby nasze ostatnie inicjatywy, jak wprowadzenie do sprzedaży świeżych ryb, hiszpańskich specjałów wędliniarskich, gamy wysokiej jakości serów czy też produktów prozdrowotnych. Mówiąc o wyrobach premium trzeba również powiedzieć o nowych rodzajach alkoholi, które pojawiły się na naszych półkach - opowiada.

Stokrotka nie rozwija obecnie półki premium w grupie produktów marki własnej. Całą swoją uwagę skupia na intensywnym rozwoju produktów oferujących korzystną relację ich jakości do ceny.

- Produkty premium spełniają w naszej sieci istotną i zauważalną rolę. Dają argument dużej grupie klientów do robienia zakupów w Stokrotkach. Trzeba jednak pamiętać, że wyroby premium są trochę jak wisienka na torcie, stanowią atrakcyjny dodatek do zakupów, a nie ich podstawę - podsumowuje Mirosław Wawryszczuk.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!