Stokrotka rozwija ofertę artykułów pod marką własną
Sieć Stokrotka wprowadziła do oferty produkty pod marką TAK! - Reprezentują one markę własną Stokrotki w segmencie ekonomicznym. Są to najtańsze produkty na półce, a ich cena jest zgodna z najtańszymi odpowiednikami konkurencyjnych sieci - wyjaśnia Lilianna Bonecka z biura zarządu Emperia Holding S.A.

Produkty marki TAK! są dostarczane przez wyselekcjonowanych polskich producentów, którzy są w stanie zagwarantować odpowiedni poziom jakości, przy jednocześnie bardzo korzystnej cenie.
- Obecnie w sprzedaży mamy ok. 50 produktów marki TAK!, m.in. w kategoriach: napoje, słodycze, oleje, przetwory owocowo-warzywne, czy karmy dla zwierząt. Plany na najbliższe miesiące zakładają rozwój tego asortymentu w kolejnych kategoriach, tak aby zapewnić jej dostępność we wszystkich najważniejszych grupach asortymentowych - dodaje Lilianna Bonecka.
Więcej na: www.dlahandlu.pl
