Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Stokrotka rusza z dostawą zamówień internetowych do domów swoich klientów

Stokrotka rozwija i unowocześnia swój sklep internetowy. Właśnie uruchomiła dostawy zamówień internetowych do domów swoich klientów. Lublin to pierwsze miasto, którego mieszkańcy mogą już korzystać z tej nowej, wygodnej i bezpiecznej usługi.

Stokrotka rusza z dostawą zamówień internetowych do domów swoich klientów

 Klienci Stokrotki mogą wybierać spośród czterech tysięcy produktów oferowanych w e-sklepie, głównie spożywczych, ale także artykułów przemysłowych, jak środki czystości czy kosmetyki. Zakupy można dokonywać codziennie, przez całą dobę, na stronie internetowej: www.sklep.stokrotka.pl

- Motywem przewodnim uruchomienia sklepu internetowego była chęć zapewniania naszym Klientom, wygody i bezpieczeństwa robienia zakupów podczas rozpoczynającej się
w marcu epidemii koronawirusa. Dzisiaj rozpoczynając dostawy do domów naszych Klientów zapewniamy pełnię bezpieczeństwa. Zakupy z poziomu swojego komputera z całkowicie bezkontaktową dostawą.  Jesteśmy przekonani, że w dobie szalejącej pandemii, dla naszych Klientów będzie to miało ogromne znaczenie – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka sp. z o.o.

Dostawy do domów klientów są realizowane od poniedziałku do soboty, w godzinach
10-22. Minimalny czas dostarczenia zamawianych zakupów to zaledwie 3 godziny. Lublin został podzielony na kilka stref, każda z nich jest obsługiwana przez inny sklep. Zamówienia
są kompletowane przez pracowników sklepów, by mieć pełną kontrolę nad całym procesem, a także jakością dostarczanych produktów.

- W naszym sklepie internetowym stawiamy na nasze najmocniejsze strony, czyli świeżość produktów: owoców i warzyw, pieczywa wypiekanego bezpośrednio w sklepie oraz dostarczanego z lokalnych piekarni, nabiału pochodzącego z lubianych, regionalnych mleczarni czy też najwyższej jakości mięsa, które w naszej ofercie pochodzi głównie od polskich hodowli – mówi dyr. Wawryszczuk.

Klient będzie płacił za zakupy w chwili składania zamówienia. Płatności można dokonywać wszystkimi najpopularniejszymi elektronicznymi metodami. Cena jednorazowej dostawy wynosi 13,99 zł dla zamówień o wartości poniżej 100 zł. Dla zamówień powyżej 100 zł Stokrotka wprowadza promocyjną cenę w wysokości symbolicznej złotówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!