Stokrotka: Sprzedaż w lutym wzrosła o ok. 11,5 proc. rdr
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła rdr. w lutym 2018 roku o ok. 11,5 proc. do 208 mln zł - podała Emperia w komunikacie.

Stokrotka osiągnęła w lutym 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 208 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lutym 2017 roku o ok. 11,5% - podała Emperia Holding w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 420 mln zł i były wyższe od
osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 12,2%.
W lutym 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około
3,4% w porównaniu do lutego 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za
okres styczeń - luty 2018 roku wzrósł o około 4,4% w porównaniu do analogicznego okresu
2017 roku.
W lutym 2018 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 1 market Stokrotka Express
i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1
tys. mkw: 0,4 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka
Experss, 0,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lutego
2018 roku wyniosła 438. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2018 roku
wyniosła 188,9 tys. mkw. - informuje spółka.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.