– W ostatnim czasie można zauważyć powrót do tradycyjnego wypieku pieczywa. Konsumenci zaczęli doceniać smak, zapach prawdziwego chleba przypominającego dawne wypieki, przygotowywane według tradycyjnych, sprawdzonych receptur. W odpowiedzi na ten trend, w naszych działaniach komunikacyjnych chcemy podkreślić, że pieczywo dostępne w sklepach sieci Stokrotka jest zrobione z ciasta, które nigdy wcześniej nie było mrożone,  z lokalnych piekarni. Dzięki temu, że nasze piece pracują od rana do wieczora, klienci Stokrotki każdego dnia mogą cieszyć się gorącym, świeżym, wysokiej jakości pieczywem, wypiekanym na miejscu w sklepie – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o. 

Kampania jest prowadzona na skalę ogólnopolską i obejmuje spoty telewizyjne oraz działania komunikacyjne z wykorzystaniem własnych nośników firmy.
 
– Na potrzeby tej kampanii będziemy prowadzić szerokie działania z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Informacje na ten temat pojawią się w na naszej stronie internetowej, materiałach POS w sklepach, gazetkach promocyjnych oraz profilach social media – dodaje Magdalena Milewska.
 

 

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl