Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Stokrotka w 2020 roku: Prawie 100 nowych sklepów, rozwój e-handlu i modelu click & collect

Początek 2020 roku rozpoczął się dla nas bardzo przewidywalnie. Plany sprzedażowe i zachowania naszych klientów były takie, jakich się spodziewaliśmy. Pomimo tego, że zaczęły docierać do nas informacje o rozprzestrzeniającej się nieznanej chorobie, można było powiedzieć, że wszystko mieliśmy pod kontrolą. Sytuacja taka, jak wiemy, nie trwała zbyt długo. Przyszedł marzec, który mocno zmienił reguły gry - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki.

Stokrotka w 2020 roku: Prawie 100 nowych sklepów, rozwój e-handlu i modelu click & collect
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor handlowy Stokrotki, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 19-01-2021, 13:35

- Z dnia na dzień stanęły przed nami wyzwania związane z zapewnieniem dostępności podstawowych produktów spożywczych i higienicznych, zapewnieniem bezpieczeństwa naszym pracownikom i klientom. Odbywaliśmy spotkania naszego „sztabu koronawirusowego”, bez względu na porę dnia i dzień tygodnia, reagując na dynamicznie zmieniającą się sytuację - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. 

- To właśnie podczas spotkań tego sztabu zapadały decyzje o przyśpieszeniu uruchomienia sprzedaży internetowej. Zaczęliśmy już w kwietniu z usługą odbioru zakupów w wybranych sklepach i szybko rozwinęliśmy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży, gdyż wiedzieliśmy, że jest wygodny i bezpieczny dla klientów - dodaje.

- Przez cały ten czas obserwowaliśmy zachowania naszych e-klientów, słuchaliśmy ich opinii. Szybko okazało się, że model click & collect nie jest wystarczający. Dlatego kolejne miesiące poświęciliśmy na rozwój naszej internetowej platformy i jej dostosowanie do sytuacji, gdzie kurierzy z zakupami z naszych Stokrotek mogli się pojawić przez drzwiami domów naszych e-klientów. Już jesienią uruchomiliśmy usługę zakupów z dostawą kurierską. Od grudnia nasze e-sklepy działają w 17 miastach w Polsce - opowiada członek zarządu Stokrotki.

Dodaje, że drugim obszarem, będącym efektem prac „sztabu koronawirusowego” było przyśpieszenie terminu instalacji samoobsługowych stanowisk kasowych.

- Pierwsze uruchomiliśmy już w czerwcu ubiegłego roku. Obecnie mamy je w blisko 70-ciu naszych sklepach. W 2020 roku otworzyliśmy niemal 100 nowych Stokrotek. Oczywiście sytuacja pandemiczna nieco przyhamowała nasze zakładane tempo. To zrozumiałe, system pracy zdalnej czy hybrydowej w wielu firmach, urzędach czy instytucjach wydłużył procesy decyzyjne czy inwestycyjne. Mimo tego, jeśli chodzi o rozwój naszej sieci, oceniamy miniony rok pozytywnie. Utworzyliśmy ponad 600 nowych miejsc pracy i łącznie jesteśmy już organizacją, która zatrudnia blisko 11 tysięcy osób. Stokrotka to obecnie ponad 720 sklepów, które z jednej strony dają zatrudnienie, a z drugiej są miejscem, do których dostarcza swoje produkty stale rosnąca rzesza lokalnych, polskich przedsiębiorców - informuje Mirosław Wawryszczuk.

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Mirosław Wawryszczuk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!