Stokrotka: Wzrost sprzedaży o ok. 10,5 proc. rdr do 207 mln zł
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła we wrześniu 2017 roku o około 10,5 proc. rdr do 207 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1,84 mld zł i były wyższe rdr o 7,4 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec–wrzesień wyniosły 632 mln zł i były wyższe 11 proc. rdr.
We wrześniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5 proc. w porównaniu do września 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2017 roku wzrósł o około 5,6 proc. oraz za okres styczeń-wrzesień 2017 roku wzrósł o około 1,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
We wrześniu otworzono 10 sklepów: 1 supermarket, 2 markety Stokrotka oraz 7 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. m kw.: 0,4 tys. m kw. w supermarketach, 0,4 tys. m kw. w marketach Stokrotka oraz 1,6 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła 407, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 181,6 tys. m kw.

