• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Stokrotka z wyższą sprzedażą w lipcu o 6,7 proc. rdr

Stokrotka osiągnęła w lipcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lipcu 2017 roku o ok. 6,7%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 549 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4% - podała spółka w komunikacie.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2018, 11:55
Stokrotka z wyższą sprzedażą w lipcu o 6,7 proc. rdr
fot. materiały prasowe

W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3% w porównaniu do lipca 2017 roku, natomiast LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku - informuje Emperia Holding.
 
W lipcu 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka, 2 markety Stokrotka,
1 market Stokrotka Express oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,8 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2018 roku wyniosła 457. Łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2018 roku wyniosła 192,0 tys. mkw. - podaje spółka.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!