W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3% w porównaniu do lipca 2017 roku, natomiast LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku - informuje Emperia Holding.
 
W lipcu 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka, 2 markety Stokrotka,
1 market Stokrotka Express oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,8 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2018 roku wyniosła 457. Łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2018 roku wyniosła 192,0 tys. mkw. - podaje spółka.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl


Największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce 7-8 listopada 2022 • Warszawa • Hotel Sheraton Grand Warsaw

Zarejestruj się!