Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Stokrotka zanotowała w kwietniu spadek sprzedaży, ale po czterech miesiącach jest wzrost

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2018, 17:24
Emperia Holding podała wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez sieć Stokrotka w kwietniu 2018 roku. W kwietniu tego roku Stokrotka zanotowała spadek sprzedaży, ale w okresie styczeń-kwiecień nastąpił wzrost.
Stokrotka zanotowała w kwietniu spadek sprzedaży, ale po czterech miesiącach jest wzrost
fot. Stokrotka

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Spółka zależna Emperii, Stokrotka zanotowała w kwietniu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 200 mln zł i były one niższe od osiągniętej sprzedaży towarów w kwietniu 2017 roku o ok. 5,1 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-kwiecień wyniosły 878 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 10,1 proc.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!