Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Storic: Gdy klient kupuje 2 l mleka, drukujemy mu kupon na płatki śniadaniowe

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 25-09-2018, 08:27
Storic, spółka zajmująca się zarządzaniem kampaniami rabatowymi, do końca przyszłego roku chce być obecna w 5 tys. małych sklepów - podaje Puls Biznesu.
Storic: Gdy klient kupuje 2 l mleka, drukujemy mu kupon na płatki śniadaniowe
fot. shutterstock

Małe sklepy stają się atrakcyjnym partnerem dla firm technologicznych, takich jak Storic. Podstawową funkcją tej platformy jest zbieranie twardych danych sprzedażowych. Rozwiązanie umożliwia też m.in. rozliczanie rabatów, które klienci otrzymują w internecie czy aplikacjach mobilnych. Narzędzie funkcjonuje obecnie w 1300 sklepach, z czego 90 proc. to małe i średnie sklepy spożywcze, a reszta to głównie drogerie.

— Gdy klient kupuje dwa litry mleka, drukujemy mu kupon rabatowy na płatki śniadaniowe. To najprostszy scenariusz, ale robimy też bardziej zaawansowane rzeczy, powiązane z badaniami zachowań konsumentów. Badaliśmy np. lojalność wobec marek wody mineralnej, sprawdzając, jaka część konsumentów poszczególnych marek skusi się na zmianę, jeśli dostanie rabat określonej wysokości — mówi Pulsowi Biznesu Marcin Szymczak, prezes Storic.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej w Pulsie Biznesu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!