Storic: Gdy klient kupuje 2 l mleka, drukujemy mu kupon na płatki śniadaniowe
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 25-09-2018, 08:27

Małe sklepy stają się atrakcyjnym partnerem dla firm technologicznych, takich jak Storic. Podstawową funkcją tej platformy jest zbieranie twardych danych sprzedażowych. Rozwiązanie umożliwia też m.in. rozliczanie rabatów, które klienci otrzymują w internecie czy aplikacjach mobilnych. Narzędzie funkcjonuje obecnie w 1300 sklepach, z czego 90 proc. to małe i średnie sklepy spożywcze, a reszta to głównie drogerie.
— Gdy klient kupuje dwa litry mleka, drukujemy mu kupon rabatowy na płatki śniadaniowe. To najprostszy scenariusz, ale robimy też bardziej zaawansowane rzeczy, powiązane z badaniami zachowań konsumentów. Badaliśmy np. lojalność wobec marek wody mineralnej, sprawdzając, jaka część konsumentów poszczególnych marek skusi się na zmianę, jeśli dostanie rabat określonej wysokości — mówi Pulsowi Biznesu Marcin Szymczak, prezes Storic.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej w Pulsie Biznesu
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
ekonomiczny poniedziałek
7 informacji z rynku spożywczego w I półroczu
-
Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
-
Koniec fikcyjnych obniżek cen? Jest projekt ustawy
-
Barbora.pl z nową usługą dostawy zakupów
-
Inwestycje w najnowsze technologie w handlu są koniecznością
-
Platforma zakupowa fyrtel.market skaluje biznes
-
Żabka vs studenci z Poznania. O co chodzi w sporze o zielonego hot doga?
-
Atrium European Real Estate z nowym CEO
-
Stokrotka powiększa swoją sieć sklepów w woj. mazowieckim
-
Planowanie sposobem na rosnące ceny
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)