Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Storic: Gdy klient kupuje 2 l mleka, drukujemy mu kupon na płatki śniadaniowe

Storic, spółka zajmująca się zarządzaniem kampaniami rabatowymi, do końca przyszłego roku chce być obecna w 5 tys. małych sklepów - podaje Puls Biznesu.

Storic: Gdy klient kupuje 2 l mleka, drukujemy mu kupon na płatki śniadaniowe
fot. shutterstock

Autor: Puls Biznesu
Data: 25-09-2018, 08:27

Małe sklepy stają się atrakcyjnym partnerem dla firm technologicznych, takich jak Storic. Podstawową funkcją tej platformy jest zbieranie twardych danych sprzedażowych. Rozwiązanie umożliwia też m.in. rozliczanie rabatów, które klienci otrzymują w internecie czy aplikacjach mobilnych. Narzędzie funkcjonuje obecnie w 1300 sklepach, z czego 90 proc. to małe i średnie sklepy spożywcze, a reszta to głównie drogerie.

— Gdy klient kupuje dwa litry mleka, drukujemy mu kupon rabatowy na płatki śniadaniowe. To najprostszy scenariusz, ale robimy też bardziej zaawansowane rzeczy, powiązane z badaniami zachowań konsumentów. Badaliśmy np. lojalność wobec marek wody mineralnej, sprawdzając, jaka część konsumentów poszczególnych marek skusi się na zmianę, jeśli dostanie rabat określonej wysokości — mówi Pulsowi Biznesu Marcin Szymczak, prezes Storic.

Więcej w Pulsie Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Storic RSS ALERT    /    mały handel RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    rabaty RSS ALERT    /    promocje RSS ALERT    /    aplikacje mobilne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!