Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 24-05-2016, 14:21
Do Polski nadchodzi trzecia generacja organizacji wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych, w której rosnące znaczenie i taką też powierzchnię przeznacza się na ekspozycję produktów świeżych, wstępnie przygotowanych do gotowania, ale także specjalne strefy pozwalające klientom konsumować przyrządzane na miejscu produkty.
Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych, takich jak: pieczywo, mięsa, wędliny, sery i warzywa zlokalizowane były najczęściej w tylnej części sklepów i zajmowały od 25-30 proc. powierzchni przeznaczonej na sprzedaż.

Jak zauważają specjaliści firmy Uniscale dziś ten trend zmienił się w sposób znaczący. Już druga generacja organizacji tego rodzaju sklepów, którą możemy obserwować w kilku sieciach handlowych w Polsce, przeniosła strefę produktów świeżych na prawą stronę od wejścia, ale także powiększyła jej powierzchnię do ok. 40-50 procent.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!