Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego
- Autor: portalspozywczy.pl/PR
- Data: 24-05-2016, 14:21

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych, takich jak: pieczywo, mięsa, wędliny, sery i warzywa zlokalizowane były najczęściej w tylnej części sklepów i zajmowały od 25-30 proc. powierzchni przeznaczonej na sprzedaż.
Jak zauważają specjaliści firmy Uniscale dziś ten trend zmienił się w sposób znaczący. Już druga generacja organizacji tego rodzaju sklepów, którą możemy obserwować w kilku sieciach handlowych w Polsce, przeniosła strefę produktów świeżych na prawą stronę od wejścia, ale także powiększyła jej powierzchnię do ok. 40-50 procent.
komentarze (0)