Supermarket internetowy Fresh24. pl rusza z dużą kampanią promocyjną
„Stop kolejkom" - pod takim hasłem rusza kampania reklamowa supermarketu internetowego Fresh24.pl. Kampanię w całości przygotowała i prowadzi agencja marketingu zintegrowanego L-E-M.
Hasło „Stop kolejkom" jest bezpośrednią realizacją przyjętej strategii, która opiera się na wyrażeniu buntu w stosunku do braku komfortu odczuwanego podczas tradycyjnych zakupów. Kampania utrzymywana jest w konwencji niezadowolenia konsumentów z faktu istnienia kolejek. Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży poprzez dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów supermarketu internetowego fresh24.pl.
W skład kampanii wchodzą: akcja ambientowa, kampania w Internecie, outdoor, aktywność w TVN Warszawa oraz działania PR.
Akcja wystartowała 8 marca i będzie trwała do końca lipca. Oparta jest o konkurs, w którym nagrodami są vouchery zakupowe o wartości 30 zł. Można je zdobyć dwojako: odnajdując kolejkę przemieszczającą się w różnych dniach po ulicach Warszawy oraz za pomocą gry internetowej, aktywnej od kwietnia na stronie www.fresh24.pl.
