Hasło „Stop kolejkom" jest bezpośrednią realizacją przyjętej strategii, która opiera się na wyrażeniu buntu w stosunku do braku komfortu odczuwanego podczas tradycyjnych zakupów. Kampania utrzymywana jest w konwencji niezadowolenia konsumentów z faktu istnienia kolejek. Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży poprzez dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów supermarketu internetowego fresh24.pl.
W skład kampanii wchodzą: akcja ambientowa, kampania w Internecie, outdoor, aktywność w TVN Warszawa oraz działania PR.
Akcja wystartowała 8 marca i będzie trwała do końca lipca. Oparta jest o konkurs, w którym nagrodami są vouchery zakupowe o wartości 30 zł. Można je zdobyć dwojako: odnajdując kolejkę przemieszczającą się w różnych dniach po ulicach Warszawy oraz za pomocą gry internetowej, aktywnej od kwietnia na stronie www.fresh24.pl.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)