• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Supermarkety zwiększają nakłady na reklamę

Największe brytyjskie supermarkety znacząco zwiększają swoje nakłady na reklamę. W ten sposób chcą one udowodnić, że oferują najbardziej konkurencyjne ceny - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 30-11-2008, 22:23

Między kwietniem a wrześniem bieżącego roku spożywcze sieci prowadziły agresywną wojnę cenową i inwestowały znaczącą część swoich budżetów marketingowych w reklamy podkreślające korzyści wynikające z kupowania w ich sklepach.

Najwyższy wzrost wydatków na reklamy stał się udziałem sieci Asda (o 52 procent do 34,7 miliona funtów). Następne pod tym względem były: Sainsbury (wzrost o 21,3 procenta do 32,8 mln), Tesco (wzrost o 18,8 procenta do 47,9 mln) oraz Morrison's (wzrost o 15,2 procenta do 25,5 mln) - informuje serwis Retailer Daily, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wyjątek stanowił natomiast Marks & Spencer, który zmniejszył swoje wydatki na reklamę o 20,3 procenta (do 25,3 miliona funtów).

Dzięki wzrostowi reklamowych nakładów Tesco jest obecnie piątym, a Asda dwunastym największym reklamodawcą na Wyspach (liderem jest Unilever - 101,7 miliona funtów przeznaczonych na reklamę).

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!