Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Świat Prasy chce mocno zwiększyć liczbę saloników prasowych do 2016 r.

Sieć saloników prasowych Świat Prasy zgodnie z przyjętą strategią otworzyła w 2013 roku 30 nowych placówek i zakończyła rok liczbą 91 otwartych sklepów. W przyjętej strategii na lata 2013-2016 Świat Prasy planuje otwierać ponad 40 salonów prasowych rocznie, by na koniec roku 2016 osiągnąć liczbę 250 punktów sprzedaży.

Świat Prasy chce mocno zwiększyć liczbę saloników prasowych do 2016 r.
fot. Świat Prasy

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 13-01-2014, 14:00

Obecnie sieć Świat Prasy działa w 11 województwach.

W 2013 roku sieć zwiększyła przychody L/L o 15 mln zł osiągając poziom przychodów w wysokości ponad 60 mln zł netto.

Firma współpracuje z największymi operatorami spożywczymi na rynku: POLOmarket, TESCO, Intermarche, Biedronka, Netto.

Jeszcze w styczniu Świat Prasy zadebiutuje w nowym formacie, otwierając salonik prasowy w warszawskim centrum hotelowo-biznesowym „Business Garden Warsaw".

Świat Prasy intensywnie poszukuje nowych, atrakcyjnych lokalizacji o powierzchni od 25 do 40 m2 w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także na dworcach, lotniskach, w szpitalach czy centrach dużych miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Świat Prasy RSS ALERT    /    saloniki prasowe RSS ALERT    /    salony prasowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!