• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Świat sieci handlowych stanął na głowie. Cenowy wyścig hipermarketów i dyskontów

Dyskonty, dla których do niedawna najważniejszym kryterium była cena, teraz stawiają na markowe produkty i bardziej zamożnych klientów, a hipermarkety ruszyły do wyścigu z dyskontami o to, gdzie są najtańsze produkty - pisze Wyborcza.biz.
  • Autor: Wyborcza.biz
  • Data: 04-06-2012, 11:57

"W dyskoncie taniej nie kupisz" - pod takim jednoznacznym hasłem ruszyła akcja promocyjna w hipermarketach Real. Potrwa do końca roku - w jej ramach sieć wyselekcjonowała kilkanaście markowych produktów, które przez cały czas trwania akcji będą specjalnie oznakowane na sklepowych półkach. Real to druga duża sieć marketów, która ruszyła do walki z dyskontami na ceny. Szlak przetarła sieć Tesco - w lutym ruszyła akcja "Najtańszy koszyk codziennych zakupów".

Biedronka na zmiany w polityce marketów zareagowała lakonicznie i nie komentuje działań konkurencji. Także Lidl zapewnia, że jego polityka cenowa zakłada stałe oferowanie "wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach". Sieć jest jednak krytyczna wobec działań konkurencji.

Gołym okiem widać, że na rynku handlowym doszło do dużej zmiany. Biedronka w tym roku postawiła na rebranding - zmodyfikowała logo i przede wszystkim zmieniła wystrój i asortyment sklepów, dodając więcej markowych produktów i kusząc tym samym klientów z bardziej zasobnym portfelem.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kaufen 2012-06-04 12:31:12

    najlepszy towar i ceny są w Carrefourze !

    Odpowiedz
  • blogkupca.pl 2012-06-04 13:59:35

    Jasne! A najlepsze kasztany są na placu Pigalle......

    Odpowiedz
  • Konsument 2012-06-04 17:57:59

    Nie ma jak Lidl,wszystko jest tanie,choć może nie najtańsze,ale zawsze najwyższej jakości

    Odpowiedz
  • Klient 2012-06-04 18:09:07

    W lidlu jakość towaru jest najniższa a nie najwyższa a marka PILOS jest warta śmiechu

    Odpowiedz
  • brwge 2012-06-04 20:59:44

    era dyskontów zanim sie realnie zaczęła , to zaczyna sie kończyć. ludzie nie chcą nudy- a \"format\" jest ciągle taki sam.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!