Świeżaki, lody Ekipa, klapki Kubota - sprzedażowe hity ostatnich lat
- Autor: Marta Witkowska
- Data: 19-01-2022, 20:38

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Świeżaki, Słodziaki i spółka
Dzieci płaczą, rodzice biegają od sklepu do sklepu. Na facebookowym profilu głosy oburzenia. Tysiące postów. Wszystko przez brak Świeżaków, pluszowych warzyw i owoców. Akcja promocyjna dyskontu z 2017 roku przeszła najśmielsze oczekiwania jej twórców.
Przypomnijmy: żeby dostać jednego Świeżaka, należało zebrać 60 naklejek. By zdobyć naklejkę, trzeba było wydać na zakupy w Biedronce co najmniej 40 zł. Dodatkowe sztuki należały się klientom, którzy kupili warzywa i/lub owoce oraz tym, którzy posiadali kartę lojalnościową "Moja Biedronka". Jeśli jednak założymy, że ktoś nie spełniał dwóch ostatnich kryteriów, na jedną maskotkę trzeba było wydać aż 2400 zł!
Interesujące zestawienie opublikował swego czasu na Twitterze Rafał Mundry, absolwent Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie Wrocławskim. Z jego wyliczeń wynikało, że by zdobyć 6 mln maskotek, Polacy w 2 miesiące musieli kupić produkty za minimum 4,8 mld zł lub maksymalnie wydali 14,4 mld zł. Te kwoty robią wrażenie!
komentarze (0)