W każdej odsłonie przedstawienia Świeżaki będą występować jako pacynki – głosu użyczą im dzieci, które bawią się w teatr. Pluszaki wcielą się w role ze znanych sztuk, takich jak np. „Romeo i Julia” czy „Piotruś Pan”, oczywiście w wersji dla najmłodszych. W poczynaniach dzieci i maskotek udział wezmą również dorośli bohaterowie, których działania staną się czasem powodem do śmiechu. Teatrzyk jest kolejnym krokiem Biedronki na rzecz promowania w przystępny sposób warzyw i owoców jako ważnego składnika codziennej diety.

Kolejne odcinki Teatrzyku Świeżaków będą emitowane do 26 września, codziennie przed godziną 19:00. Każdy z nich potrwa minutę. Po wieczornej premierze w telewizji będzie można je również obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube sieci Biedronka, gdzie już dziś dostępny jest spot zapowiadający Teatrzyk. 

Kampanię zrealizowała agencja Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl