Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Szef Biedronki: Nie planujemy wejścia w nowy format

Biedronka, biorąc pod uwagę obecną sytuację gospodarcza, w tym deflację, zamierza się skupić bardziej na sklepach już funkcjonujących, niż na otwieraniu nowych placówek - tłumaczy w wywiadzie udzielonym "Rzeczpospolitej" Pedro Pereira da Silva, dyrektor operacyjny Jeronimo Martins w Polsce.

Szef Biedronki: Nie planujemy wejścia w nowy format
Pedro Pereira da Silva, dyrektor operacyjny Jeronimo Martins Polska

Autor: Rzeczpospolita
Data: 14-11-2014, 08:48

Jak mówi Pedro Pereira da Silva, na dłuższą metę ekspansja Biedronki pozostanie priorytetem w strategii Jeronimo Martins, ale zmniejszy się liczba otwarć w skali roku. Nowy cel to około 300 otwarć w ciągu najbliższych trzech lat. Na koniec minionego kwartału Biedronka miała 2527 sklepów. Jak zdradza "Rzeczpospolitej" dyrektor operacyjny Jeronimo Martins w Polsce, wartość inwestycji w kolejnych trzech latach wyniesie 700-800 mln euro, z czego około 40 proc. będzie przeznaczane na istniejące sklepy, to jest na ich odnawianie i rozwój.

Pytany o to, czy Jeronimo Martins rozważa wejście w Polsce w nowy format sklepów, Pedro Pereira da Silva zaprzecza pogłoskom, iż jego firma ma to w planach. "Zawsze stawialiśmy na ciągły rozwój naszego pierwotnego formatu i to się nie zmienia. (...) Podkreślę, że nie planujemy zaangażowania w nowy format. Mamy za to jasną wizję adaptacji do nowych potrzeb klientów. Określone rozwiązania testowane w wybranych sklepach są często odbierane jako przygotowania do nowego formatu, co nie jest prawdą. Jesteśmy przekonani, że obecny format daje mnóstwo przestrzeni dla dalszego rozwoju bez naruszania filarów naszej oferty" - powiedział Rzeczpospolitej.

Pedro Pereira da Silva w rozmowie z gazetą podkreśla też, że Jeronimo Martins stale analizuje rozwój formatu e-commerce, ale zarazem jest przekonane, że jest jeszcze za wcześnie na otwarcie sklepu online oferującego duży wybór artykułów spożywczych, zwłaszcza, jeśli miałaby to być oferta w skali całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pedro Pereira da Silva RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT    /    nowy format Biedronki RSS ALERT    /    plany Biedronki RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    dyskonty Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.229.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!