• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Szef Tesco: Chcemy być awangardą rewolucji, aby nie stać się jej ofiarą!

Tesco postanowiło zatrzymać wyścig o jak największą pozycję handlową. Zdaniem Philipa Clarke'a, w nowym świecie, w którym ludzie robią zakupy przez internet, najważniejsze nie będą nowe sklepy, ale sposób, w jaki sieć skieruje swoje produkty do konsumentów w zależności od kraju, w którym operuje - czytamy w serwisie gazeta.pl.
  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 20-09-2012, 20:48
Szef Tesco: Chcemy być awangardą rewolucji, aby nie stać się jej ofiarą!
Tesco zmierza budować mniejsze sklepy, aby sieć mogła sprostać wyzwaniom jutra

- Klienci coraz rzadziej zaglądają do sklepów, a zakupy robią coraz częściej za pomocą swojego komputera i smartfona. Chcemy być awangardą tej rewolucji, aby nie stać się jej ofiarą - zapowiedział prezes Tesco, którego cytuje "Daily Mail".

Philip Clarke podkreślił, że sieć zmienia podejście do sklepów. Oczywiście, dalej będzie budować hipermarkety, będą to jednak mniejsze sklepy, tworzone dla klientów tak, aby Tesco mogło sprostać wyzwaniom jutra.

Wśród zmian, które zamierza wprowadzić Tesco, jest postawienie większego nacisku na świeże i gotowe do jedzenia produkty, których w sklepach sieci będzie coraz więcej. Ich asortyment będzie zmieniany kilka razy w ciągu dnia, aby klienci mogli kupić w Tesco np. świeżego croissanta na śniadanie, sushi na obiad, a wieczorem gotowe potrawy na kolację. Jako dobry przykład takiego działania Clarke podał działającą w USA i należącą do Tesco sieć małych sklepów Fresh & Easy, które choć przynoszą sieci straty, są krokiem w dobrym kierunku.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kazik 2012-09-21 07:05:04

    Tak,tak zabrakło kasy i tyle .... a po pierwszym w historii spadku kursu akcji wściekli się akcjonariusze i tyle....

    Odpowiedz
  • knrx 2012-09-21 08:30:22

    W tesco tak dbaja o swieza zywnosc,ze watpie zeby ktos sie przekonal do tego pomyslu.

    Odpowiedz
  • Shing shiong kung 2012-09-21 09:35:16

    sushi na objad? OMG :)

    Odpowiedz
  • Fan 2012-11-14 10:25:09

    21 listopada Philip Clark odwiedzi HM Tesco Gocław w Warszawie.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!