Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Szefowa marketingu Jeronimo Martins rezygnuje z pracy

Jak podały Wirtualnemedia, Beata Jankowiak, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Polska, rezygnuje z pracy.

Szefowa marketingu Jeronimo Martins rezygnuje z pracy
Beata Jankowiak, fot. mat. pras

Autor: Wirtualnemedia
Data: 29-03-2021, 10:13

Jak czytamy, Beata Jankowiak nie podała powodów odejścia z Jeronimo Martins Polska. Nie ujawniła też swoich dalszych planów zawodowych. - To nie była dla mnie tylko praca, to była moja pasja, miłość, moje życie. Dziękuję wszystkim, których dane mi było spotkać na mojej drodze, uczyć się od nich, poznawać, doświadczać - cytują jej wypowiedź Wirtualnemedia.

W Jeronimo Martins Polska pracowała od 1995 roku. Początkowo pracowała na stanowisku menedżera ds. zakupów, a następnie menedżera ds. sieci dostaw. W 2000 roku awansowała na stanowisko dyrektora sieci dostaw. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora handlowego. Beata Jankowiak w Jeronimo Martins Polska pracowała ponad 20 lat.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beata Jankowiak RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Januszek 2021-03-30 05:02:29
    Za ciepła posadka i zadek aż się zgrzał? Chętnie przejmę po Pani ten smutny obowiązek! Na pewno jest bardzo dobrze płatny... Pewnie zdecydowanie lepiej niż stanowisko kasjera! No co, poradziłbym sobie z nieuczciwymi współpracownikami, wymagającym szefem, powierzonym zadaniem, a i studia mam! Pozostaje tylko jeden problem ... Nie jestem "swój"; choćbym był nie wiem jak predysponowany, nie wezmą. Dla maluczkich szklany sufit i niewola, praca za poważny hajs dla krewnych, znajomych, bądź posiadających już inne "atuty" nepotów wyposażonych często w bardziej pożądane od realnych umiejętności atraktory. Oni nie muszą mieć 678845 lat doświadczenia na podobnym stanowisku przy 199 fakultetach :D Tak działa cały rynek pracy! Mylę się? To mi pokaż in praxis ;) Bo już za późno bym wierzył słowom. Pozdrawiam!
    • Ania 2021-03-30 15:20:31
      Zazdrość w Panu zawiść nie wiem jak to nazwać jest Pan niepoważny oczerniając firmę . Jestem zwykłym kasjerem i co z tego nie dostałam pracy przez kogoś nie miałam żadnego doświadczenia zostałam przyjęta z ulicy i jestem bardzo zadowolona . A żeby do czegoś w życiu dojść to trzeba zapracować sobie a nie wypisywać bzdury. Pozdrawiam
    • Malgorzata 2021-03-30 21:05:30
      Serio? Nie masz pojęcia o czym piszesz. Nie dalbys rady, Człowieku Pełen Zawisci. Zobacz jaki marketing ma Biedronka i jaki rynek w PL. Przeczytaj tekst że zrozumiem, znajdziesz info, że zaczynała od zwykłych stanowisk. Doszła do wszystkiego swoją pracą i zdolnościami. Uszanuj i ucz się od lepszych , nie umiejszaj. Z takim myśleniem i podejściem nie masz szans na wyższych stanowiskach.
  • ryszard 2021-04-03 10:06:59
    Pani Beato Myślę że,odnośnie drogi zawodowej to może Pani z pewnością przebierać w ofertach.Porady biznesowe w dalszym rozwoju marki to jest to czego mi brakuje ,zapraszam do kontaktu .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!