• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Tabak Group sprzedaje na Litwę swój koncept sklepów F1

Jak dowiedział się portal dla handlu.pl, firma , właściciel sklepu F1 w Kaliszu, sprzeda koncept litewskiemu przedsiębiorstwu, które rozwinie sieć w tym kraju. Pomysłodawca sieci sklepów F1, Hieronim Strapagiel, nie ujawnia wartości transakcji.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 29-03-2010, 10:48
Tabak Group sprzedaje na Litwę swój koncept sklepów F1

Zapytany o kolejne otwarcia sklepów pod szyldem F1, Hieronim Strapagiel odpowiada, że pojawią się dwa sklepy własne F1. - Uruchomimy placówki w Lesznie i we Wrześni. W tej chwili czekamy na wydanie pozwolenia na budowę. Trudno mi natomiast powiedzieć, kiedy ruszą sklepy franczyzowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sklepu testowego w Kaliszu. Z każdym miesiącem klientów przybywa o średnio 8-10 proc. Najwięcej kupujących odwiedza placówkę w godzinach wieczornych, nocnych i nad ranem. Bardzo dobrym okresem dla sprzedaży była też zima, zdarzały się nawet kolejki - mówi Hieronim Strapagiel.

Sklepy F1 to rozwiązanie chronione patentem na wizerunek i nazwę F1 na terenie Unii Europejskiej. Sklepy przeznaczone są dla wszystkich
klientów zmotoryzowanych, dla tych, którzy nie mają czasu na zakupy w tradycyjnych sieciach. Tutaj, wjeżdżając samochodem do środka sklepu, klient nie opuszcza wnętrza pojazdu. Dużą grupę klientów F1 stanowią taksówkarze, inwalidzi oraz matki z dziećmi.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Firma Tabak Group skonstruowała ofertę franczyzową, w której za projekt sklepu dla zmotoryzowanych F1, obejmujący projekt budowlany, projekt zaopatrzenia sklepu, projekt zarządzania personelem Tabak Group chce 130 tys. zł netto. Posiadacze sklepów, zrzeszeni w sieci F1, działać będą na własny rachunek, zachowując jednakowy wizerunek oraz wyłączność na dany obszar w budowie następnych F1. Personel będzie się rekrutować spośród osób pracujących na własny rachunek, aby uniknąć problemów z pracą w święta. Sklep będzie działał 365 dni w roku przez 24 godziny. Wynagrodzenia osób zatrudnionych w F1 będą zależały od zysku netto, generowanego przez sklep na danej zmianie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!