Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Tesco będzie musiało podzielić się zyskiem z Lidlem?

Niemiecki dyskont Lidl może domagać się udziału w zyskach rywala w Wielkiej Brytanii - Tesco z programu rabatowego Clubcard, w wyniku wygranego procesu o kopiowanie logo Lidla - orzekł londyński Sąd Najwyższy.
Tesco będzie musiało podzielić się zyskiem z Lidlem?
Lidl może domagać się udziału w zyskach Tesco; fot. unsplash.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl wygrywa w sądzie z Tesco

Jak już pisaliśmy, Lidl wygrał w środę 18 kwietnia w Sądzie Najwyższym w Londynie pozew o znak towarowy przeciwko największemu brytyjskiemu detaliście Tesco. 

Lidl pozwał Tesco w 2020 roku, wkrótce po tym, jak lider rynku brytyjskiego, z ponad 27-proc. udziałem, przyjął żółte koło na niebieskim tle, aby promować swój program rabatowy "Clubcard Prices".

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!