Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tesco: Coraz bardziej liczy się nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży

W handlu detalicznym coraz mniejsze znaczenie mają powierzchnie i formaty sklepów, a coraz większe - kanały sprzedaży. Przede wszystkim rośnie znaczenie kanału internetowego w sprzedaży FMCG - ocenia Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska. Jak mówi, celem sieci jest, by w tym roku co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce miało dostęp do internetowych zakupów w Tesco.

Tesco: Coraz bardziej liczy się nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży
Czesław Grzesiak, wiceprezes tesco Polska. Fot. PTWP

Autor: portalspozywczy.pl, PB
Data: 16-01-2014, 11:48

- Myślę, że dziś musimy myśleć o sieciach handlowych nieco inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Jeśli bowiem firma handlowa chce śmiało patrzeć w przyszłość, musi przewidywać to, w jaki sposób i gdzie klienci robić będą zakupy za trzy, pięć, dziesięć lat. Doświadczenia z innych rynków, ale i sukces naszego serwisu Tesco Ezakupy dowodzą, że coraz większa będzie rola sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Zatem dziś i w przyszłości liczyć się będzie nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży - mówi Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

Jak przypomina, Tesco w Wielkiej Brytanii poszło jeszcze dalej i nie tylko sprzedaje na tamtym rynku produkty z dostawą do domu, ale ma także między innymi własną internetową wypożyczalnię filmów czy serwisy umożliwiające słuchanie muzyki online. - I właśnie to będzie jednym z kierunków rozwoju dla polskich detalistów w perspektywie kilku najbliższych lat - podkreśla wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie sieć Tesco posiada w Polsce 70 hipermarketów, 90 hipermarketów kompaktowych i 300 supermarketów.

- Konsekwentnie otwieramy nowe placówki wszystkich tych formatów, zaś szczególnie mocno inwestujemy w segment internetowy. Takie też kierunki rozwoju prognozujemy na kolejne lata. Szczególnie ważny jest dla nas dalszy rozwój sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Dziś już ponad 1/4 Polaków jest w zasięgu serwisu Tesco Ezakupy. Chcemy by w tym roku docierać już do co trzeciego gospodarstwa domowego w Polsce - mówi Czesław Grzesiak.

Przeczytaj także:

Mariusz Nowak, menedżer Tesco Polska: To będzie świąteczny test Tesco Ezakupy

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Czesław Grzesiak RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Tesco Ezakupy RSS ALERT    /    tesco.pl/ezakupy RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.62.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!