Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość

- Wierzymy, że oferta przemysłowa w hipermarketach cały czas ma przyszłość. Wierzymy, że hipermarkety są miejscem, gdzie nie tylko kupuje się artykuły spożywcze czy chemię domową, ale cały czas tam jest ogromny potencjał dla oferty przemysłowej i my ten potencjał chcemy wykorzystywać. Przy cały czas rosnącej sprzedaży internetowej produktów przemysłowych, wierzymy, że nadal istnieje duża grupa klientów, która chce kupować takie produkty w sklepach stacjonarnych - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość
Smartfon Op3n Dott, dostępny na wyłączność w Tesco (fot. Tesco)

Autor: PJ, portalspozywczy.pl
Data: 05-11-2014, 11:11

Wczoraj Tesco zaprezentowało debiutującą w czwartek na polskim rynku (jak również kilku innych rynkach środkowoeuropejskich) markę Op3n Dott. W tej rodzinie produktów znalazły się tablet, smartfon oraz sportowa opaska fitness. Wypuszczenie tego typu produktów przez brytyjską sieć właśnie w tym czasie nie jest przypadkowe.

- Zakładamy, że dla wielu osób poszukujących atrakcyjnych prezentów świątecznych dla siebie czy dla bliskich, nasz tablet czy smartfon będzie dobrą propozycją, także ze względu na cenę. Około 35-40 proc. Polaków korzysta z telefonów z ekranem dotykowym i około 10 proc. używa tabletów, ten rynek cały czas jest rosnący i widać na nim jeszcze ogromny potencjał. Zakładamy, że dla wielu osób, które zdecydują się na zakup, będzie to pierwsze doświadczenie z tego typu urządzeniami, zwłaszcza z tabletem. Wierzymy, że właśnie hipermarket, gdzie przy okazji normalnych zakupów można ten produkt dotknąć, wypróbować i zakupić, jest dobrym miejscem, aby wprowadzić i promować tego typu asortyment - komentuje Sikora.

W minionym roku Tesco przed Świętami Bożego Narodzenia sprzedało w Polsce 25 tys. tabletów (łącznie, wszystkich marek) i drugie tyle smartfonów. Teraz sieć liczy na poprawienie tamtego wyniku o ok. 30 proc. W poniedziałek, gdy rozpoczęta została promocja świąteczna, sprzedaż tabletów i smartfonów wzrosła o 300 proc. Jak zapowiada Tomasz Nowak, dyrektor działu zakupów artykułów przemysłowych w Tesco, sieć ma nadzieję na sprzedanie do końca roku od kilku do kilkunastu tysięcy egzemplarzy produktów z rodziny Op3n Dott.

Czytaj więcej: Tesco inwestuje w elektronikę. Wprowadza na polski rynek własny tablet i smartfon 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Sikora RSS ALERT    /    Tomasz Nowak RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Tesco Polska RSS ALERT    /    oferta przemysłowa w hipermarketach RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT    /    hipermarket Tesco RSS ALERT    /    smartfon Tesco RSS ALERT    /    smartfon RSS ALERT    /    tablet Tesco RSS ALERT    /    tablety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.188.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!