Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Tesco: Opakowania zbiorcze i prozdrowotne produkty. Pandemia zmieniła zachowania zakupowe (badanie)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-10-2020, 12:20
Sieć handlowa Tesco Polska zbadała, na ile zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów podczas pandemii. Okazało się, że klienci częściej wybierają produkty w opakowaniach zbiorczych oraz chętniej sięgają po prozdrowotną i ekologiczną żywność.
Tesco: Opakowania zbiorcze i prozdrowotne produkty. Pandemia zmieniła zachowania zakupowe (badanie)
Tesco: Co i jak kupują Polacy w czasie pandemii? fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Klienci w czasie pandemii znacząco zmienili swoje zachowania zakupowe - m.in. w ciągu ostatnich 6 miesięcy aż 70% Polaków przynajmniej raz w miesiącu zdecydowało się na zakup produktów spożywczych w opakowaniach zbiorczych - wynika z badania firmy SW Research wykonanego na zlecenie Tesco Polska.

Zapytani o to, jakie produkty kupują w tzw. wielopakach, respondenci wskazywali nie tylko napoje i artykuły suche, takie jak mąka, cukier czy sól, ale również słodycze i bułki do odpieku we własnym piekarniku – na ich zakup w większych ilościach zdecydowało się w ciągu ostatnich kilku miesięcy kolejno 23% i 15% badanych.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!