Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tesco Polska: Nasze działania procentują, idziemy więc za ciosem

Tesco Polska liczy na pozytywne efekty prowadzonych w ostatnich miesiącach działań takich jak m.in. kampania obniżenia cen „Ciach!". Działania te zaczynają już procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów, dlatego spółka idzie za ciosem i z optymizmem patrzy w przyszłość.

Tesco Polska: Nasze działania procentują, idziemy więc za ciosem
Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 14-10-2013, 15:44

- Wierzymy w to, że wszystkie działania jakie Tesco realizuje w ostatnich miesiącach przyniosą pozytywne efekty. Podjęliśmy szereg działań, które klienci dostrzegają, są w zgodzie z ich oczekiwaniami i które powinny przynieść pozytywne rezultaty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

- Mam na myśli kampanię „Ciach!" i nasze kolejne działania, czyli nacisk na cenę, na marki własne, na jakość w sklepach. Te działania są związane ze zmianą oferty w sklepach Tesco, która jeszcze lepiej spełnia oczekiwań klientów. To wszystko zaczyna procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów - dodaje.

- Z optymizmem patrzymy w przyszłość, bo nasze działania i nasza oferta skierowana do klientów trafia w ich gusta - mówi również.

W maju sieć Tesco w ramach kampanii "Ciach!" mocno obniżyła ceny produktów w każdym spośród 450 sklepów działających w Polsce.

W przypadku hipermarketów Tesco - tych o najbogatszej ofercie produktów - liczba towarów w obniżonych cenach sięgała 5000.

Tesco Polska idzie więc teraz dalej za ciosem.

- Kampania „Ciach!" przypominała naszym klientom, że dyskonty nie mają monopolu na niskie ceny. Obniżyliśmy ceny 5 tysięcy produktów. Nagłośniliśmy to wydarzenie w mediach. Wszystkie te działania musiały przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. I tak też się stało - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Dlatego teraz idziemy za ciosem. Wrzesień w Tesco to nasze 18. urodziny, a zatem kolejne okazje cenowe. Stawiamy mocno na komunikowanie niskich cen i widzimy pozytywne efekty tych działań - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Czesław Grzesiak RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    hipermarkety Tesco RSS ALERT    /    kampania Ciach! RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!