Tesco: Polski handel napędzają małe, osiedlowe sklepy
- Dziś trzy na każde cztery nowo otwierane sklepy Tesco to supermarkety. Nie inaczej będzie w tym roku - chcemy być tam, gdzie są klienci. A ci w trosce o swój czas, coraz częściej wybierają zakupy w małych sklepach które są w stanie zapewnić im wszystkie produkty pierwszej potrzeby - pisze Dariusz Bator dyrektor operacyjny-małe formaty Tesco Polska - informuje www.dlahandlu.pl.

Trzy na każde cztery nowo otwierane sklepy Tesco to supermarkety- Liczba klientów supermarketów Tesco będzie rosła. Warto pamiętać o małych sklepach przy planowaniu kampanii promocyjnych czy akcji marketingowych. W sklepach małego formatu - kontakt z klientem jest najbliższy. To te sklepy mogą pochwalić się najbardziej lojalnymi klientami, którzy zresztą często są sąsiadami czy znajomymi pracowników - czytamy w biuletynie sieci skierowanym do partnerów handlowych.
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 370 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców.
