Wszystkie nowe produkty powstały w otwartym w grudniu 2014 roku Europejskim Centrum Innowacji Tesco. Specjaliści z CEIC odpowiadali za cały proces opracowywania nowego asortymentu – od specyfikacji i składników, poprzez projekty opakowań, aż po przygotowanie identyfikacji wizualnej.

Według Tesco kluczem do sukcesu nowej oferty ma być dopasowanie produktów do potrzeb rynków Europy Środkowej - Polski, Czech, Słowacji oraz Węgier.

Poza dedykowanymi spotami telewizyjnymi, kampania wspierana będzie w mediach cyfrowych, katalogach produktowych oraz przez internetowy serwis grillowy tesco.pl/grill i cyfrowy magazyn kulinarny "Kulinarium". Kreacją kampanii telewizyjnej zajęła się agencja Red8 Advertising oraz dom mediowy Initiative Warszawa. Za kreację w internecie odpowiada agencja reklamowa Czart i dom mediowy Codemedia.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl