• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Tesco przygotowuje ofensywę marki odzieżowej F&F

Należąca do Tesco marka F&F, obecna w polskich hipermarketach sieci od 2008 r., znajduje się już według danych firmy wśród dziesięciu najpopularniejszych na rynku. Tesco chce wykorzystać ten potencjał i szykuje ofensywę - pisze Rzeczpospolita.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 04-05-2011, 09:41
Tesco przygotowuje ofensywę marki odzieżowej F&F

Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska zdradza, że w tym roku spółka planuje otwarcie pierwszego sklepu F&F w jednym z warszawskich centrów handlowych. Później planowane jest wejście marki ze swoimi nowymi placówkami także do kolejnych polskich miast.

Tesco podało także, że ok. 10 proc. z 11,5 mld zł ubiegłorocznych przychodów wygenerowała sprzedaż tekstyliów. To jednak efekt sprzedaży także innej marki własnej sieci - Cherokee - czy wielu innych tanich, importowanych z Azji produktów z tego segmentu - pisze Rzeczpospolita.

Jak przypomina ten dziennik, polski rynek odzieżowy i obuwniczy warty jest ponad 4,5 mld euro. W ostatnich latach delikatnie rośnie, a konkurencja jest bardzo ostra. Od lat liderem jest giełdowa spółka LPP z grupą marek m.in. Reserved i House. Nadal mocną pozycję mają firmy polskie, jak Vistula czy Redan (Troll, Top Secret), jednak od lat systematycznie umacnia się pozycja zachodnich koncernów. Wiceliderem jest już szwedzki H&M z ponad 967 mln przychodów w 2010 r. - podaje Rzeczpospolita.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przeczytaj także:

Tesco uruchomi w Polsce sieć salonów pod marką F&F 

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!