Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Tesco rusza z akcją lojalnościową i promuje ograniczanie zużycia papieru

W trosce o wygodę klientów i środowisko naturalne Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard – jednego z największych programów lojalnościowych na polskim rynku. Celem jest dalsze ograniczanie użycia papieru w operacjach. Dodatkowo ruszyła akcja „Ciepło, cieplej, RABAT”, w której klubowicze mogą wymieniać znaczki na rabaty do -20% wartości koszyka.

Tesco rusza z akcją lojalnościową i promuje ograniczanie zużycia papieru
Tesco zachęca do rezygnacji z papieru i rozpoczyna akcję lojalnościową, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 31-07-2020, 10:32

Działania dla dobra planety, w tym ograniczanie zużycia papieru, to jeden z czterech filarów Strategii Pomocnych Gestów Tesco. W Polsce zainicjowano kolejne działania w tym zakresie. Firma zachęca użytkowników Clubcard do rezygnacji z kwartalnego wyciągu w formie papierowej. 

– Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji naturalnie wpływa na zmianę zachowania i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej migrują do świata online. Chcemy za nimi podążać, oferując prostą migrację. Proponujemy, by połączyć troskę o środowisko, wygodę i oszczędność – mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Działu Marketingu w Tesco. 

Za przejście na wersję cyfrową klubowicze otrzymają jednorazowy kupon o wartości 10 złotych. Wystarczy zalogować się na swoje konto Clubcard, a następnie wybrać Ustawienia i zaznaczyć „online za pośrednictwem e-mail” w pozycji Preferencje Kontaktu. 

Użytkownicy Clubcard, poza wspomnianym kuponem, mogą dodatkowo liczyć na specjalne rabaty do 20% w ramach czwartej edycji akcji „Ciepło, cieplej, RABAT”. 

– Po raz kolejny organizujemy akcję lojalnościową „Ciepło, cieplej, RABAT”. Poprzednie trzy edycje akcji pokazały, że klienci doceniają prosty i jasny mechanizm i atrakcyjne, szybko dostępne rabaty na całe zakupy. W ubiegłorocznej edycji akcji klienci zgromadzili ponad 2,5 mln znaczków – komentuje Patrycja Zabierowska.

Od 30.07. do 02.09.2020 r. za każde wydane 30 zł z kartą lub aplikacją Clubcard klient otrzyma jeden znaczek. 10 znaczków wymiennych jest na rabat w wysokości 10%, a za 20 zebranych znaczków przysługuje rabat 20%. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    program lojalnościowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!