Tesco: Sprzedaż w Europie Centralnej spadła LfL o 4,9 proc.
Tesco podało wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku finansowego 2019/20. W tym czasie sprzedaż całej Grupy wyniosła 13,978 mld funtów, co oznacza wzrost LfL o 0,2 proc. Sprzedaż w Europie Centralnej wyniosła 1,296 mld funtów, czyli spadła LfL o 4,9 proc.

Dave Lewis, szef Grupy komentuje: „Mieliśmy silny początek roku, wyprzedzając rynek brytyjski zarówno pod względem wielkości, jak i wartości. Nasza oferta dla klientów jest bardziej konkurencyjna niż kiedykolwiek"
Sieć podaje, że w Europie Centralnej sprzedaż 600 kluczowych produktów (akcja Star lines) wzrosła o 5 proc. Spadająca sprzedaż w Polsce, wliczając w to skutki zamknięcia sklepów oraz ograniczenia dni handlowych, obniżyła jednak wyniki sprzedaży w regionie o około 4 proc. Tesco twierdzi, że pogoda w regionie (więcej chłodnych dni) obniżyła wyniki sprzedaży o dalsze 2 proc.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.