- Uruchomimy nie tylko sklep, ale także wirtualną przymierzalnię, w której panie będą mogły sprawdzić jak będą wyglądały w danym ubraniu. Nasze klientki będą mogły np. przesłać zdjęcie koleżance, aby oceniła planowany zakup i doradzić, czy warto kupić dany produkt - wyjaśnił prezes Tesco Polska.

Ryszard Tomaszewski wyjaśnił, że sprzedaż odzieży pod marką F&F w Polsce systematycznie rośnie. - W 2012 r. mimo kryzysu zanotowaliśmy dwucyfrowy wzrost. Przejęliśmy klientów od firm, które mają wyższe ceny, a jakość towaru podobną do naszej.

Przypomnijmy, że sieć Tesco sprzedaje markę F&F nie tylko w swoich sklepach, ale także samodzielnych salonach. Jak zadeklarował Ryszard Tomaszewski powierzchnia w sklepach sieci Tesco pod stoiska z odzieżą F&F będzie systematycznie powiększana.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl