Tesco w Wielkiej Brytanii podniosło ceny ponad tysiąca produktów
Sieć Tesco podniosła w ciągu ostatnich 2 tygodni ceny ponad 1000 produktów. Na rodzimym rynku detalisty wzrosły ceny podstawowych produktów takich jak makaron, ryż i ser.

Detalista, zgodnie z wewnętrznymi dokumentami ujawnionymi przez Press Association, podniósł cenę wielu produktów pod własną marką, ale także produktów brandowych. Według dokumentów w ciągu pierwszych dwóch tygodni lipca ceny wzrosły średnio o 11 procent.
Kiść bananów (5 szt.) podrożała o 11 procent z 90 pensów do 1 funta; ceny makaronów marki własnej wzrosły o 30 procent z 50 do 65 pensów; dżem truskawkowy podrożał o 23 proc. do 92 pensów, a sałata lodowa o 17 proc. do 60 pensów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej w dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.