Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tesco walczy z Lidlem o świątecznego klienta

Przed świętami sieć Tesco postanowiła powalczyć o klienta z Lidlem. Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (9-15 listopada) obie sieci przeznaczyły prawie identyczne kwoty na reklamę telewizyjną (Lidl wydał 6 758 049 zł, a Tesco 6 619 514 zł).

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 20-11-2015, 15:47

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Lidl i Tesco to jedyne marki sklepów, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami.

Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    wydatki reklamowe sieci handlowych RSS ALERT    /    wydatki reklamowe sieci Lidl RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • simones 2015-11-20 18:17:49
    No tak, tesco na reklamy ma miliony, a na forum gowork.pl/opinie_czytaj,6979 pracownicy narzekają na zarobki, daliby z tego 10% na podwyżki i mieliby lepsze osiągi.
  • Alfredotesco 2015-11-20 18:46:43
    Dziady,a na każdym forum mów2ią,że kryzys firma oszczędza i zmniejsza pracowników z hipermarketu w Warszawie ulicy nie podam :),ale pewnie jest tak wszędzie tzw.kolos na glinianych nogach.Ludzią nie dadzą kasy,ale sami okradają całą sieć-a zwalniają za byle bułkę,no bo ktoś okradł firmę,ich tłumaczenie.Normalnie jełopy które mają lewe łapy do pracy oi rozkazują jak pojęcia nie mają i mam a im w domu gotuje,albo nawet ich kompie.To jak taka firma ma się utrzymać na rynku jak taka firma ma się utrzymać na rynku,to lepiej ją zamknąć,chodż mam wrażenie,że to coraz bliże :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!