• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Tesco wprowadza do sklepów venture brands, czyli marki ChokaBlok, La-thams i Nutri Cat

Venture brands jest nowym pomysłem Tesco polegającym na tworzeniu marek wysokiej jakości, które będą oferowane nie tylko w sklepach sieci Tesco, lecz także u innych niekonkurencyjnych detalistów, np. na stacjach benzynowych i w innych formatach
  • Autor: mediamikser
  • Data: 27-07-2011, 15:32

Dlatego venture brands jest konceptem całkowicie innym od private label i stawia detalistę w roli marketera podobnego do Procter & Gamble czy Unilevera. Taką strategię wobec venture brands przedstawiła firma w Wielkiej Brytanii.

Do Polski trafia marka lodów ChokaBlok, która występuje w czterech smakach. Cena wynosi ok. 20 zł za 500 ml, co stawia ten brand na półce premium. Obecnie produkt jest dostępny w Polsce wyłącznie w sieci Tesco, ale nie jest wykluczone, że w przyszłości trafi, zgodnie z ideą venture brands, także do innych kanałów sprzedaży.

Kilka tygodni wcześniej wprowadzono również brandy karmy dla zwierząt La-thams i Nutri Cat.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W Wielkiej Brytanii w ramach venture brands planowane jest także wprowadzenie zabawek Carousel i słodyczy Muse. Na razie o debiucie tych brandów w Polsce nie ma informacji.

więcej informacji:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!