• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Tesco: Wyniki w Polsce satysfakcjonujące, choć zyskowność jest wyzwaniem

Jak mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Matt Simister, prezes Tesco na Europę Środkową, wyniki Tesco w Polsce są dla firmy satysfakcjonujące, choć zyskowność jest wyzwaniem. - Nie mamy zamiaru wychodzić z Polski - dodaje.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 10-04-2018, 14:20
Tesco: Wyniki w Polsce satysfakcjonujące, choć zyskowność jest wyzwaniem
fot. shutterstock.com

Jak mówi Matt Simister, w całym regionie Tesco wykazuje bardzo pozytywne rezultaty. - W Polsce również jesteśmy z nich bardzo zadowoleni, choć widzimy potencjał dla jeszcze szybszego wzrostu. To duży rynek i co najważniejsze – rosnący, stąd ambitne plany – mówi.

Jego zdaniem, w Polsce, jeśli chodzi o sprzedaż, wszystko jest w porządku, jednak wciąż wyzwaniem jest zyskowność i ta sytuacja musi się zmienić. - Od momentu powołania mnie na stanowisko prezesa w regionie Europy Środkowej wdrażam plan naprawczy i wiele rzeczy udało się nam poprawić - podkreśla. Jak wymienia, największe sklepy w miejscach, w których tak duża powierzchnia jest obciążeniem, są zmniejszane, a uwolnione metry przejmują inni najemcy, choćby H&M. Tesco zmienia także ofertę, systematycznie powiększa liczbę pozycji, jeśli chodzi o marki własne, już przynoszące ponad 30 proc. obrotów. Stawia też na wysoką jakość produktów, wyszukując odpowiednich produktów w ofercie polskich producentów, a równocześnie rozwijając markę Finest - wymienia. Jednak stawia na współpracę z krajowymi producentami, polskie produkty dominują w sklepach Tesco.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Mimo wielu problemów, z jakimi musimy się zmierzyć, nie ma żadnych planów sprzedaży operacji Tesco w tej części Europy. Chcę to podkreślić z całą mocą, ponieważ takie informacje negatywnie wpływają na działalność i psują atmosferę pracy. Oczywiście kluczowym obszarem firmy jest działalność w Wielkiej Brytanii, to rynek macierzysty, który wciąż odpowiada za największą część sprzedaży. Nie oznacza to, że z innych części Europy mamy rezygnować – mówi Matt Simister w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • abc 2018-04-10 18:28:07

    czytać: biznes jest nierentowny. pomęczymy dostawców, podniesiemy ceny - jak się uda - to dobrze. a jak się nie uda - to zamykamy biznes, bo jesteśmy d... i nie analizowaliśmy biznesu (konkurencja/klienci) przez ostatnie 10lat. zgadza się Tesco? zakładaliście, że biznes będzie się kręcił? no to się niedługo przestanie kręcić.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!