Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Tesco: Zasady bezpieczeństwa zostaną z nami na dłużej

W wyniku pandemii zmienił się wygląd i układ sklepów Tesco, inny jest też sposób robienia zakupów. W każdym tygodniu w Tesco wykorzystywane są ponad 2 miliony sztuk rękawiczek ochronnych i prawie 3 tysiące litrów żelu do dezynfekcji rąk. Sieć handlowa stawia na bezpieczeństwo i nie zamierza rezygnować z wprowadzonych środków ostrożności. Utrzymane zostaną także nowe rozwiązania sprzedaży i rozszerzone możliwości dostarczania produktów.

Tesco: Zasady bezpieczeństwa zostaną z nami na dłużej
Tesco: Zasady bezpieczeństwa zostaną z nami na dłużej, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-05-2020, 12:10

Koronawirus zmienił nasze codzienne życie i nawyki, w tym także sposób robienia zakupów. Wciąż zmieniające się okoliczności stanowią duże wyzwanie dla detalistów. Tesco wprowadziło w swoich sklepach na stałe projekt nazwany „dystansowanie społeczne” – zmienił się wygląd sklepów, które zyskały nowe oznaczenia i strefy bezpieczeństwa, zarówno pracownicy, jak i klienci przyzwyczajają się do innego sposobu robienia zakupów. Sieć zapowiada, że niezależnie od zmieniających się oficjalnych wytycznych, zamierza utrzymać wprowadzone zasady w dłuższej perspektywie.

- Panująca pandemia spowodowała wprowadzenie w krótkim czasie wielu zmian, które stały się naszą nową codziennością. Od początku epidemii wypełnialiśmy wszystkie zalecenia, a jednocześnie testowaliśmy i wdrażaliśmy nowe, optymalne rozwiązania. Wymagało to inwestycji i zaangażowania wielu osób, ale podeszliśmy do tematu systemowo, bo naszym celem jest długotrwałe zapewnienie bezpiecznych i komfortowych zakupów – podkreśla Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

Pakiet bezpieczeństwa w Tesco obejmuje sześć głównych obszarów: bezpieczne wejście do sklepu, bezpieczny sklep, bezpieczne kolejki i płatności, bezpieczne wyjście ze sklepu, ochrona pracowników w strefach socjalnych oraz stacje paliw. W sklepach umieszczono ponad 41 tysięcy naklejek, które pomagają utrzymać bezpieczny dystans stojących obok siebie osób. Zamontowano także prawie 3 tysiące ekranów ochronnych przy kasach, o łącznej powierzchni  ponad 3900 m2.

Specjalne oznakowanie i ekrany ochronne pomagają w utrzymaniu bezpiecznego dystansu miedzy klientami i pracownikami, natomiast przy wejściach całych czas dostępne pozostaną żele do dezynfekcji i rękawiczki. Tygodniowo w sklepach zużywane jest prawie 3 tysiące litrów żelu do rąk oraz 2,1 miliona sztuk rękawiczek. W każdym tygodniu do czyszczenia powierzchni w sklepach wykorzystywane jest 740 litrów płynów do dezynfekcji.

– W maju uruchomiliśmy usługę „Zamów i odbierz” w pięciu dodatkowych miastach. Pozwala nam to na obsługę  15 % więcej klientów w ramach tego rozwiązania. Cały czas analizujemy także inne możliwości i pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. Kolejne nowości, poszerzające dostępność naszych usług, pojawią się już wkrótce – mówi Martin Behan.

W ramach usługi Zamów i odbierz, dostępnej w 14 sklepach Tesco prowadzących serwis internetowy w Polsce, klienci mogą sami odebrać spakowane już produkty w sklepie lub zamówić dostawę bezpośrednio do domu, korzystając z niedawno rozpoczętej współpracy Tesco z firmami Free Now i 99rent oraz Express, Okay taxi, Tanie Taxi Jelenia Góra.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!