Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tesco zmienia zasady obowiązywania promocji "Kup jedno, drugie gratis"

Oficjalnie zmiany mają na celu ograniczenie marnotrawstwa - donosi "Daily Mail". Według nowych zasad brytyjscy klienci Tesco nie będą musieli od razu wziąć objętego promocją produktu. Towar będzie na nich czekał i będą mogli odebrać go robiąc kolejne zakupy.


Autor: onet.eu
Data: 24-01-2010, 17:50

W ciągu kolejnych dwóch tygodni klienci Tesco, którzy kupią ananasy, arbuzy, sałatki lub sałatę będą mogli odebrać swój "gratis" w następnym tygodniu. - Klienci naprawdę lubią promocję "Kup jedno, drugie gratis", jednak wiemy, że mniejsze gospodarstwa domowe często mają problemy z wykorzystaniem darmowych produktów przed upływem ich daty przydatności do spożycia - mówi Lucy Neville-Rolfe, CEO sieci.

Zmiana promocji na "Buy One, Get One Free - Later" ma ograniczyć marnotrawstwo. Wcześniej Sainsbury próbował podobnego rozwiązania przy zakupach pieluch i bagietek. Obecnie podobne promocje obejmują pieczywo.

Każdego roku w Wielkiej Brytanii na śmietniku ląduje 6,7 mln ton żywności. Gospodarstwa domowe tracą na tym średnio 420 funtów rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!