Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

To był rekordowy kwartał w spółce Organic Farma Zdrowia

Sprzedaż produktów spółki w pierwszym kwartale 2010 roku wyniosła 5,86 miliona złotych i była najwyższą sprzedażą kwartalną w historii firmy (mimo zamknięcia jednych nierentownych delikatesów).

To był rekordowy kwartał w spółce Organic Farma Zdrowia
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: PAP / dlahandlu.pl
Data: 15-04-2010, 06:38

Wzrost obrotu w stosunku do pierwszego kwartału 2009 roku wyniósł 14 proc. i był wyższy o 4 proc. od planowanego, mimo niezwykle trudnych warunków zimowych powodujących spore trudności logistyczne dla wszystkich dostawców.

Dalszy spadek kursu Euro w marcu powoduje oszczędności na denominowanych w tej walucie kosztach czynszów oraz umożliwia oferowanie klientom niższych, atrakcyjniejszych cen na produkty importowane.

Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. poinformował również, że od 6 do 9 marca zostały przeniesione delikatesy zlokalizowane przy w Warszawie z ulicy Meissnera na ulicę Fieldorfa. Wartość nakładów adaptacyjnych poniesionych na przygotowanie poprzedniej lokalizacji nie obciąży bieżącego wyniku finansowego, ponieważ koszty te zostały ujęte w rezerwie celowej zawiązanej w IV kwartale 2009 roku. Delikatesy umiejscowione są obecnie w atrakcyjniejszym pod względem sprzedażowym lokalizacji. Placówka mieści się przy ul. Fieldorfa 10a lok. 206.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Organic Farma Zdrowia RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • jon 2010-04-15 10:20:50
    \"mimo zamknięcia jednych nierentownych delikatesów\" - ciekawe zdanie...
  • były klient 2010-04-15 13:06:41
    Takich nierentownych delikatesów firma posiada co najmniej kilka... Niestety większość z nich, prawdopodobnie już na etapie podpisywania umowy z centrum handlowym, skazana była na porażkę z tytułu marnej lokalizacji, a jeśli dodamy do tego braki w logistyce (świeże!!! produkty, takie jak wędliny, nabiał czy pieczywo, dostarczane są miejscami 1-2 razy w tygodniu!!!), nic dziwnego, że firma prowadzi medialną politykę PR, której celem jest zachwyt nad swoimi osiągnięciami. Jednak gołym okiem widać, głównie na STALE ROSNĄCYCH etykietach cenowych, \"podójną \" politykę firmy w tym zakresie. Dlatego, postaram się każdorazowo wybierać małe osiedlowe sklepy, które szanują swoich klientów oraz ich portfele (nawet te zasobne) bez nabijania w ekologiczno-PRowską butelke...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.25.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!