Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tomasz Syller, Wasz Sklep Spar: W 2021 roku chcemy rozwinąć segment mniejszych sklepów

Intensywnie pracujemy nad konwersją sklepów Piotr i Paweł pod markę Spar – sfinalizowaliśmy już ponad 70% tego procesu. Aktywnie zwiększamy także zasięg naszej sieci, która osiągnęła liczbę 225 placówek. Chcemy również zwiększyć liczbę produktów pod marką Spar w Polsce do 1000 na koniec 2021 roku – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Syller, Członek Zarządu, Wasz Sklep Spar.

Tomasz Syller, Wasz Sklep Spar: W 2021 roku chcemy rozwinąć segment mniejszych sklepów

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-01-2021, 09:40

– Jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi partnerami detalicznymi, których zachęcamy, aby do nas do dołączyli. Jesteśmy przekonani, że inwestycja w Polsce ma dobre, wieloletnie perspektywy. Od początku założyliśmy, że zwróci się ona w okresie długoterminowym i rozumiemy, jakie koszty musimy ponieść, zanim do tego dojdzie. Ekspansja na tak dużym rynku jak Polska wymaga czasu i odpowiednich zasobów. Choć Polska ma w tym momencie mały udział w całościowym wyniku Grupy Spar, to jest to dla nas bardzo ważny rynek ze względu na jego potencjał – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Syller, Członek Zarządu, Wasz Sklep Spar.

– Pandemia koronawirusa stała się istotnym czynnikiem, który wpłynął na światową gospodarkę. Większość jej gałęzi, w tym sektor handlowy, ucierpiało. Jednak w porównaniu do tego, co działo się w Europie i na świecie, polski handel wyszedł ze starcia z pandemią obronną ręką. Całościowo sektor spożywczy okazał się być odporny na skutki pandemii i spodziewamy się, że dość szybko się „odbije” – ocenia Syller.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Już teraz zauważyliśmy, że ruch w mniejszych sklepach jest zadowalający i choć wciąż znajduje się on poniżej poziomu z lat ubiegłych, to wartość koszyka zakupowego w tych placówkach jest znacznie wyższa. Niestety zakładamy, że znacznie dłużej zajmie odbudowanie pozycji centrów handlowych, ponieważ konsumenci mogą obawiać się zakażenia koronawirusem w miejscach o dużym natężeniu ruchu – dodaje.

– W rezultacie pandemii ostrożniej spoglądamy na lokalizacje w centrach handlowych, ale z pewnością ich nie przekreślamy. Z drugiej strony, chcemy rozwinąć segment mniejszych sklepów, prowadzonych w lokalizacjach poza centrami handlowymi przez niezależnych partnerów detalicznych – aktywnie pracujemy nad ekspansją naszej sieci i pozyskiwaniem nowych detalistów – tłumaczy członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Podkreśla, że wyniki Grupy Spar pokazały wzrost przychodów o 13,5% do ponad 8 mld dolarów oraz zysku z działalności operacyjnej o 15,6% – do 222 mln dolarów. – To pokazuje, że jesteśmy częścią dużej i silnej grupy, która ma mocną pozycję na wielu rynkach. Dzięki tak dużemu doświadczeniu i wsparciu, wiemy, że możemy w Polsce kontynuować rozwój marki Spar – mówi.

więcej informacji:

Tomasz Syller RSS ALERT    /    SPAR RSS ALERT    /    Wasz Sklep Spar RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    marka własna RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.158.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!