Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Topmall uratuje Merlin.pl

Topmall, polska firma e-commerce zamierza wyciągnąć jedną z największych i najstarszych marek internetowych w Polsce z kłopotów. - W ciągu kilku tygodni zaczniemy wyprowadzać markę Merlin.pl na prostą oraz odbudowywać zaufanie klientów i dostawców - zapowiada Łukasz Szczepański prezes zarządu spółki Topmall.

Topmall uratuje Merlin.pl
Sklep Merlin.pl, ul. Złota 61, fot. commons.wikimedia.org

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 28-11-2015, 12:42

Topmall to polska firma, która od ponad czterech lat z sukcesami zajmuje się działalnością e-commerce na rynku ukraińskim. Prowadzi tam jeden z większych i popularnych sklepów internetowych: Topmall.ua. Zajmuje się też tzw. działalnością cross-border w ramach, której dostarcza produkty z rynków unijnych do krajów Europy Wschodniej. Teraz swoją działalność rozszerza na polski rynek - zajmie się odbudową najbardziej znanego sklepu internetowego w Polsce Merlin.pl, który w ostatnim czasie borykał się z problemami finansowymi.

Właściciele Topmall podpisali wczoraj ze spółką Merlin.pl S.A. umowę handlową, która zakłada dzierżawę znaku towarowego oraz domeny internetowej merlin.pl.

- Merlin.pl to marka, która ma wielki potencjał i wspaniałą historię. Jest powszechnie znana, zasługuje na to, aby jej działalność była kontynuowana i rozwijana w naszym kraju. Dlatego podjęliśmy się prowadzenia tego sklepu. Naszym zdaniem, przy dobrym zarządzaniu jesteśmy w stanie stać się rentowni w krótkim - zapewnia Łukasz Szczepański, prezes Topmall.

Nie wiadomo, czy nowy właściciel przejmie zobowiązania merlin.pl, m.in. wobec dostawców. Wydaje się jednak, że pozostaną one przy dotychczasowym właścicielu.

Maciej Szturemski, prezes spółki Czerwona Torebka, właściciela marki Merlin.pl przyznaje, że jego firma prowadziła rozmowy na temat rewitalizacji serwisu z różnymi podmiotami, ale tylko Topmall był w stanie spełnić wszystkie warunki umowy. - Inni oferenci nie dawali gwarancji, że projekt znów będzie działał bez problemów w czasie krótszym niż pół roku. Tylko Topmall zaoferował odpowiednią infrastrukturę i narzędzia oraz przede wszystkim kompetencje, które dają szanse na powrót do osiągania zysków przez Merlin.pl w szybkim czasie - mówi Szturemski.

Infrastruktura, o której mówi prezes spółki Czerwona Torebka, to gotowa, szeroka platforma softwarowa, dedykowana do prowadzenia sklepów internetowych, na którą właściciele Topmall chcą przenieść serwis Merlin.pl.

- To podstawa do prowadzenia tego typu biznesu. Platforma softwarowa rozwijana jest od czterech lat. Do tej pory Topmall zainwestował w nią ponad milion euro. Gwarantujemy, że spełni wszelkie warunki, aby skutecznie prowadzić sklep o takich rozmiarach jakim jest merlin.pl - twierdzi Marek Friedman, dyrektor zarządzający Topmall.

więcej informacji:

Topmall RSS ALERT    /    Merlin.pl RSS ALERT    /    Marek Friedman RSS ALERT    /    Czerwona Torebka RSS ALERT    /    Łukasz Szczepański RSS ALERT    /    Maciej Szturemski RSS ALERT    /    rynek e-commerce w Polsce RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Klientka 2015-11-30 09:40:09
    Może w końcu zaczną oddawać klientom pieniądze za niezrealizowane zamówienia!!! Dla wielu osób niestety Merlin nie jest już sklepem godnym zaufania.
  • warchoł 2015-12-03 11:44:14
    merlin juz nie istnieje zawiesili sprzedaż

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.12.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!