Tradis i PSD chcą wprowadzić markę ekonomiczną
Mamy dostęp do około 300 produktów marki własnej oferowanych dla nas w sieci dystrybucji Tradis. To produkty kategorii najbardziej interesujących naszych klientów, w bardzo dobrej jakości i niskiej cenie. Dodatkowo, pracujemy z Tradisem nad nowym projektem - marki ekonomicznej dla spółdzielni partnerskich PSD - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Wojciech Gach, przewodniczący Rady Prezesów Partnerskiego Serwisu Detalicznego.
- Będą to towary najtańsze i masowe. Liczę, że ta oferta będzie dostępna w naszych placówkach już w pierwszym kwartale 2012 roku - dodaje nasz rozmówca.
Ponadto przygotowana jest lista TOP 40 ogólnopolskich indeksów opiniotwórczych. - Będzie ona realizowana już w listopadzie tego roku, początkowo w sieci sklepów Gama, a następnie w całej grupie PSD. Oferta produktów marki własnej dla spółdzielni, a w konsekwencji dla naszych klientów, w Partnerskim Serwisie Detalicznym i Tradisie jest zatem spora - mówi Wojciech Gach.
Jego zdaniem marki własne mają ogromny potencjał. - Są znacznie tańsze od swoich odpowiedników markowych, a przy tym pozwalają generować wysoką marżę. To bardzo skuteczne narzędzie do konkurowania z dyskontami i chętnie z niego korzystamy, wykorzystując marki własne kluczowego dystrybutora PSD - spółki Tradis - wyjaśnia przewodniczący Rady Prezesów PSD.
