Tradis rozwija program lojalnościowy eProfit
Setki promocji, konkursów i nagród, unowocześniony serwis internetowy - Tradis udoskonalił ogólnopolski program lojalnościowy eProfit. Ma być jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb klientów. W ten sposób spółka chce dbać o satysfakcję kupców i dostarczać im dodatkowe korzyści ze współpracy.

Zmiany w programie lojalnościowym Tradisu poprzedziły konsultacje z uczestnikami programu oraz analiza ich potrzeb. Możliwość gromadzenia i wydawania punktów, obok właścicieli placówek, otrzymali także kierownicy sklepów. Wszystkim uczestnikom programu Tradis wręczył nowe karty członkowskie. Spółka rozszerzyła również pulę oferowanych prezentów o setki atrakcyjnych produktów. Wśród nich znajdują się m.in. rowery, telewizory, wycieczki, klimatyzatory, kasy fiskalne, a nawet samochody.
- Rozwój programu eProfit to nasza reakcja na potrzeby klientów. Chcemy zagwarantować kupcom satysfakcję ze współpracy nie tylko poprzez terminowość dostaw, konkurencyjne ceny i szeroką ofertę asortymentową, ale i dodatkowe korzyści. eProfit to kompleksowy program lojalnościowy, który poprzez konkursy i wyjątkowe promocje daje realne szanse na atrakcyjne nagrody - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C spółki Tradis.
Uczestnicy programu mogą także korzystać z unowocześnionej strony internetowej eProfitu. Nowy serwis ma zapewnić jeszcze większy komfort użytkowania. Klienci Tradisu znajdą tam szereg funkcjonalności, które ułatwią wyszukiwanie promocji, zarządzanie zgromadzonymi punktami oraz przeglądanie i zamawianie nagród.
Program eProfit funkcjonuje od 2007 roku. Dotychczas w jego ramach Tradis przyznał swoim klientom już niemal cztery tysiące nagród o wartości ponad dwóch milionów złotych. Ogólnopolski program lojalnościowy eProfit skierowany jest do wszystkich klientów Tradisu zaopatrujących się w halach Cash&Carry jak i za pośrednictwem usługi serwisowej. Klienci, poprzez udział w promocjach i konkursach zbierają punkty, które mogą wymienić na wybrane spośród setek propozycji nagrody. Korzystając ze specjalnie dedykowanego serwisu (eprofit.tradis.com.pl) uczestnicy Programu mogą sprawdzać stan zgromadzonych punktów, zamówić upatrzoną nagrodę, zapoznać się z aktualnymi promocjami, a także wziąć udział w licznych konkursach.
Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi dystrybucję artykułów FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Grupa dysponuje 73 oddziałami w postaci centrów dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry o łącznej powierzchni ok. 306 tys. m2. Poprzez spółki franczyzowe koordynuje także działalność 4 141 placówek detalicznych.
W grudniu 2010 r. właściciel Tradisu - Grupa Handlowa Emperia - podpisała warunkową umowę inwestycyjną z Eurocash. Na jej mocy, po uzyskaniu zgody UOKiK spółki Grupy Dystrybucyjnej Tradis zostaną włączone do Eurocash. Transakcja ma być zrealizowana do końca czerwca 2011 roku.
