Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Tradis rozwija program lojalnościowy eProfit

Setki promocji, konkursów i nagród, unowocześniony serwis internetowy - Tradis udoskonalił ogólnopolski program lojalnościowy eProfit. Ma być jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb klientów. W ten sposób spółka chce dbać o satysfakcję kupców i dostarczać im dodatkowe korzyści ze współpracy.

Tradis rozwija program lojalnościowy eProfit
Tradis udoskonalił ogólnopolski program lojalnościowy eProfit

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2011, 10:47

Zmiany w programie lojalnościowym Tradisu poprzedziły konsultacje z uczestnikami programu oraz analiza ich potrzeb. Możliwość gromadzenia i wydawania punktów, obok właścicieli placówek, otrzymali także kierownicy sklepów. Wszystkim uczestnikom programu Tradis wręczył nowe karty członkowskie. Spółka rozszerzyła również pulę oferowanych prezentów o setki atrakcyjnych produktów. Wśród nich znajdują się m.in. rowery, telewizory, wycieczki, klimatyzatory, kasy fiskalne, a nawet samochody.

- Rozwój programu eProfit to nasza reakcja na potrzeby klientów. Chcemy zagwarantować kupcom satysfakcję ze współpracy nie tylko poprzez terminowość dostaw, konkurencyjne ceny i szeroką ofertę asortymentową, ale i dodatkowe korzyści. eProfit to kompleksowy program lojalnościowy, który poprzez konkursy i wyjątkowe promocje daje realne szanse na atrakcyjne nagrody - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C spółki Tradis.

Uczestnicy programu mogą także korzystać z unowocześnionej strony internetowej eProfitu. Nowy serwis ma zapewnić jeszcze większy komfort użytkowania. Klienci Tradisu znajdą tam szereg funkcjonalności, które ułatwią wyszukiwanie promocji, zarządzanie zgromadzonymi punktami oraz przeglądanie i zamawianie nagród.

Program eProfit funkcjonuje od 2007 roku. Dotychczas w jego ramach Tradis przyznał swoim klientom już niemal cztery tysiące nagród o wartości ponad dwóch milionów złotych. Ogólnopolski program lojalnościowy eProfit skierowany jest do wszystkich klientów Tradisu zaopatrujących się w halach Cash&Carry jak i za pośrednictwem usługi serwisowej. Klienci, poprzez udział w promocjach i konkursach zbierają punkty, które mogą wymienić na wybrane spośród setek propozycji nagrody. Korzystając ze specjalnie dedykowanego serwisu (eprofit.tradis.com.pl) uczestnicy Programu mogą sprawdzać stan zgromadzonych punktów, zamówić upatrzoną nagrodę, zapoznać się z aktualnymi promocjami, a także wziąć udział w licznych konkursach.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi dystrybucję artykułów FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Grupa dysponuje 73 oddziałami w postaci centrów dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry o łącznej powierzchni ok. 306 tys. m2. Poprzez spółki franczyzowe koordynuje także działalność 4 141 placówek detalicznych.

W grudniu 2010 r. właściciel Tradisu - Grupa Handlowa Emperia - podpisała warunkową umowę inwestycyjną z Eurocash. Na jej mocy, po uzyskaniu zgody UOKiK spółki Grupy Dystrybucyjnej Tradis zostaną włączone do Eurocash. Transakcja ma być zrealizowana do końca czerwca 2011 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tradis RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT    /    eProfit RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!